Alla inlägg den 9 februari 2020

Av Maj-Britt - 9 februari 2020 17:34

 

I brist på mitt intresse för vintermarknaden, så har jag ändå vänner som tänker på mig, och kommer med gåvor av olika slag. Jag blir alltid överraskad vid sådana tillfällen, och i skrivande stund känner jag mig oerhört tacksam och lyckligt lottad. Mitt i marknadens vimmel fanns det några som tänkte varma tankar. De underbara gåvorna jag fick var fyra. De rörde alla om i både mitt yttre jag och i mitt inre. Jag tänker inte berätta vad det var för någon, men de som kom med dessa; för kroppen, för magen, för själen, för minnet, ska känna min tacksamhet över alla gränser. Tänk om världen skulle bestå av sådana människor som ni! Jag hoppas att vi snart ses igen. Ni betyder så oändligt mycket för mig, och säkert för andra i er närhet. Var rädda om varandra och kör försiktigt på de vägar ni ska ut på.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards