Alla inlägg den 27 juni 2017

Av Maj-Britt - 27 juni 2017 08:25

Så kom han då hem igår kväll - Smörhalvan, mannen i mitt liv. Sjuktaxin som skulle skjutsa honom, blev försenad, och jag förstår att det var någon som hejdade den. Röntgenplåtarna sändes ju via teknikens under till Sunderby sjukhus, där de upptäckte att han har en propp i ena lungan, så han fick ner på akutmottagningen igen. Det är därför hans ork totalt har säckat ihop, men nu fick han en spruta och fick åka hem igen. I dag ska jag hämta fler sprutor åt honom då apoteket öppnar. Innan jag fick veta hur allt skulle gå, så virvlade tankarna helt kaotiskt i mitt huvud, men eftersom jag litar helt på försynen, så hade jag en aning om att det skulle gå bra. Om taxin hade kommit i rätt tid, så hade den fått vända när telefonbeskedet kom...


Min rubrik låter konstig när det nu är förmiddag i skrivande stund, men vi sov alla mycket gott, så natten var verkligen god.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards